woensdag, november 08, 2006

Programma samenstellen

Je kunt voor de OWD je eigen programma online samenstellen. Erg handig. Je hebt alle keuzes bij elkaar staan. Nu moet ik zeggen dat ik op de Educause in Dallas erg verwend ben geraakt want daar kon je behalve het programma online samenstellen (itinary builder) ook nog eens deze exporteren naar je Outlookagenda en zo op je PDA zetten. Misschien dat SURF dit volgend jaar ook gaat doen?
Ik heb al een interessant programma samengesteld.





permalink| geplaatst door Gerard Dummer:| 10:52 p.m.

Reacties: Dan heb ik zo'n vermoeden dat je de workshop "Wiki- en bloggebruik tijdens conferenties" gaat bijwonen ;)
# gepost door Blogger Unknown : 3:40 p.m.  

Dan moet het wel correct werken. Ik heb gemerkt dat sessies op 14-11 door elkaar worden gegooid in je persoonlijke programma. Probeer maar eens de track open innovatie volledig te selecteren en daarna je persoonlijk programma op te vragen.
# gepost door Blogger Stanley Portier : 3:09 p.m.  

Een reactie posten

<< Home