dinsdag, november 14, 2006

Busstaking tijdens onderwijsdagen

Ik dacht slim te zijn, mijn auto buiten Utrecht te parkeren en vervolgens via de bus naar de onderwijsdagen ter gaan. Schrok ik even toen ik bij de bushalte las dat de bussen van de GVU tussen 9:00 en 18:30 niet zouden rijden. Ik was al bijna terug gelopen naar de auto, toen ik las dat dit op de 15de zou zijn. Iets waar iedereen die morgen met de bus (van het GVU) naar de onderwijsdagen wil gaan, dus rekening moet houden.

Meer informatie is te vinden op de website van het GVU
Op 15 november rijden de GVU-bussen niet tussen 9.00 en 16.15 uurOp die dag voeren de vakbonden actie tegen de Wet Personenvervoer en organiseren een werkonderbreking bij GVU tussen 9.00 en 16.15 uur. Als gevolg daarvan zullen onze bussen in die periode niet rijden. Vanaf 9.00 uur gaan de bussen terug naar de garage. Om 16.15 uur zullen de bussen weer volgens dienstregeling rijden.
Wij betreuren de actie zeer en excuseren ons oprecht voor het ongemak.Algemeen Directeur GVU

permalink| geplaatst door Unknown:| 3:19 p.m.

Reacties: Een reactie posten

<< Home