zaterdag, november 11, 2006

Programma samenstellen II

In navolging van Gerard wilde ik vanavond ook mijn programma voor OWD2006 samenstellen. Maar op de een of andere manier wil het niet lukken. Als ik een radiobutton aanklik kom ik op de homepage van SURF en blijft mijn programma leeg. Ik kan ook nergens inloggen dus hoe weet de site dan wie ik ben. Ik gebruik Firefox op een Ibook. Maar ik laat mij niet kennen, ik pak er een andere browser bij, Flock in dit geval... en hier geeft de link "klik hier om een sessie te selecteren" de homepage van SURF. En nu? Ik geef het niet op, blijf wat klikken in Firefox en ja hoor, ineens staat mijn programma er. Alleen door het vele klikken staan er nu sessies in waar ik niet naartoe wil gaan en de sessie die ik wel wil bijwonen niet. Ik kan niets deleten... Ik ga dus op zoek naar een computer waar nog niemand een poging heeft gedaan het programma samen te stellen en probeer het opnieuw.

permalink| geplaatst door moqub:| 6:39 p.m.

Reacties: ik deel je ervaring [op mac powerbook], maar heb 2 browsers geinstalleerd. Firefox en Safari [standaard]. Toen ik in Firefox zo'n beetje alle programmaonderdelen waar mijn interesse in eerste instantie naar uitging bij elkaar had geklikt tot een onwerkbaar geheel, heb ik het in Safari nog een keer overgedaan, en zo een kleine handzame collectie overgehouden...
# gepost door Anonymous Anoniem : 10:49 a.m.  

Een reactie posten

<< Home