dinsdag, november 21, 2006

Keynote sprekekers online

Ik vond de keynote spreker op de eerste dag zeer interessant en zou deze graag nog wel een keer willen bekijken. Ook de keynotesprekers van de tweede dag (waar ik zelf niet bij was, maar waar ik wel een hoop over gehoord heb) zou ik graag eens willen bekijken.

Helaas moet ik het voorlopig nog even doen met de opnames die individuele webloggers met hun persoonlijke camera's hebben gemaakt en online hebben gezet. Want pas vanaf volgende week zullen de officiële opnames van Surf online komen te staan.

Bron: extra editie van SURF Onderwijs Nieuws over de SURF Onderwijsdagen 2006:

Vanaf volgende week staan de keynotesessies live gestreamd op www.surf.nl/owd2006, ga naar de keynotes en klik op de video.


Toch jammer dat het Surf niet is gelukt om met alle professionele apparatuur die zij tot hun beschikking hadden de opnames eerder online te zetten. Ik vind het ook vreemd dat men de opnames die ze online zetten aankondigen als een live stream. Bij een live stream denk ik toch eerder aan een stream die direct word uitgezonden als hij word opgenomen.

Aangezien Surf hiervoor zeker de kennis en de apparatuur in huis heeft, denk ik zeker dat dit iets is waar Surf volgend jaar meer aandacht aan zou moeten besteden.

permalink| geplaatst door Unknown:| 9:29 a.m.

Reacties: Een reactie posten

<< Home